Een uitstekende website: dé manier om nieuwe klandizie te werven

Tien à twintig jaar geleden was het misschien nog zo dat je als bedrijf niet per se een eigen website hoefde te hebben om succesvol te ondernemen. Tegenwoordig wordt hier echter anders naar gekeken. Voor nagenoeg alle bedrijven is het beschikken over een website bittere noodzaak, al zou het alleen al zijn om niet onder te doen voor concurrenten. Informatie bieden aan bestaande klanten en, misschien nog wel belangrijker, voor hopelijk toekomstige klanten is los daarvan zeker nodig. Via een website kun je jezelf daarbij simpelweg zichtbaar en bereikbaar (ook per e-mail of via contactformulieren) maken. En besef je daarnaast ook dat sommige consumenten bedrijven zonder website in deze moderne tijden niet geloofwaardig meer vinden. Allemaal goed en wel, een betaalbare website opzetten en vervolgens onderhouden is natuurlijk niet makkelijk voor elkaar te krijgen. Evenwel lees je hieronder wat suggesties om je website zo goedkoop mogelijk te houden. 

Kwaliteit

Tips om een website goedkoop te houden

Kwaliteit kost geld, dat is een regel waar iedereen van op de hoogte is. Echter kun je als je het slim aanpakt onder gunstige voorwaarden aan een prima eigen website komen. De volgende tips bieden je hopelijk wat houvast:

• Meld je jezelf aan bij WordPress, dan kun je in principe gratis een zogeheten WordPress-site opzetten. Je betaalt dan alleen voor de domeinnaam. Wel zul je zelf wegwijs moeten raken in WordPress. 
• Zoek een online marketingbureau dat ook bescheiden websites opzet voor zijn klanten. Zodoende betaal je alleen voor wat je echt nodig hebt. Je bent dan wel verzekerd van kwaliteit.

Tips