oktober 24, 2021

Euralex

Het euro blog

Ook supermarkten kunnen een online klantenservice hebben.

2 min read

In de supermarkt komt de consument vaak nog wel langs om boodschappen te doen. Toch kan je steeds vaker online boodschappen doen en deze thuis laten bezorgen. Het voordeel hier van is dat dit makkelijk thuis geregeld kan worden en de consument hiervoor niet in de avond of in het weekend uit huis hoeft en zo meer tijd heeft voor andere dingen. Toch kan het zijn dat de consument op de website tegen bepaalde vragen aan loopt. Bijvoorbeeld over de bezorging zelf. In dit geval is het altijd handig dat de consument snel en makkelijk zijn of haar vraag beantwoord krijgt. Ook buiten de openingstijden.

Een flowbot om je online klantenservice te verbeteren.

Binnen de online klantenservice zijn er genoeg mogelijkheden om uit te breiden. Je kan een live chat implementeren of kiezen voor een flowbot. Het voordeel aan een flowbot is dat het geheel geautomatiseerd is. Hierdoor hoeven je werknemers er bijna niet op te letten. Enkel als de flowbot er niet uit komt of het een specifieke vraag is, kan hij doorschakelen naar een werknemer. Deze kan dit dan weer makkelijk terug lezen en het verder oppakken met de consument. De flowbot kan je geheel inrichten naar wens en is buiten openingstijden ook bereikbaar.

Chatkracht helpt je graag bij het realiseren van je gepersonaliseerde flowbot.

Bij het maken en inrichten van een flowbot komt veel tijd en informatie kijken. Chatkracht kan je hier bij helpen en bouwt de bot graag voor je. Met alle informatie die het bedrijf aanlevert richten zij de bot in en kijken of alles op rolletjes loopt. Hierdoor wordt de consument sneller geholpen, ben jij als bedrijf beter bereikbaar en worden leads sneller gegenereerd. Klinkt het interessant? Neem contact op met Chatkracht voor meer informatie en ze kijken graag met je mee naar de mogelijkheden.